Motor BOSCH Performance CX 4. generace
Tento motor se vyznačuje svou silou a nabízí maximální výkon při každé situaci. Velkým benefitem je jeho spolehlivost, precizní zpracování a velký kroutící moment až 85Nm. Bosch nabízí rozsáhlou servisní podporu a možnost diagnostiky přímo u prodejce.
Díky jeho kvalitnímu zpracování nabídne velmi dlouhou životnost a dlouhou servisní podporu.
Bosch patří mezi 1. na trhu a dokazuje to řadu let.
Motor má velký kroutící moment a účinost, díky kterým umí poskytnout až 340% podporu ve všech terénech. To je o 40 % více než u předchozí verze. Dílčí úrovně podpory jsou klasicky 4 (Eco,Tour, eMTB, Turbo). Je menší a lehčí než jeho předchůdce a nabízí již klasické velké převodníky 34-42 zubů.
Motor BOSCH Performance Line
Motor Bosch Performance Line 3.generace starší motor z řady Performance Line dosahuje stejných kvalit jako jeho mladší brácha. Vyznačuje se velkou spolehlivostí a výkonem, kroutící moment dosahuje 65 Nm. Bosch nabízí rozsáhlou servisní podporu a možnost diagnostiky přímo u prodejce.
Díky jeho kvalitnímu zpracování nabídne velmi dlouhou životnost a dlouhou servisní podporu.
Bosch patří mezi 1. na trhu a dokazuje to řadu let.
Motor má velký kroutící moment a účinost, díky kterým umí poskytnout až 300% podporu ve všech terénech. Pocit z jízdy zůstává přirozený, sotva znatelný odpor pedálu při vypnutém stavu nebo při rychlosti nad 25 km/h. To vše pro skvělý pocit z jízdy.
Motor Bosch ACTIVE PLUS Gen.3 – 25 km/h / 50Nm
Dostupná varianta značkového středového elektromotoru Bosch s plynulejší a méně agresivní charakteristikou přípomoci. S nominálním výkonem 250 W a maximálním točivým momentem až 50 Nm budete mít v zásobě vždy dostatek sil pro zdolání všech terénních, silničních i městských překážek.
Díky jeho kvalitnímu zpracování nabídne velmi dlouhou životnost a dlouhou servisní podporu.
Bosch patří mezi 1. na trhu a dokazuje to řadu let.
Motor má přiměřený kroutící moment i účinost, díky kterým umí poskytnout až 270% podporu ve všech terénech.
Bafang MODEST-M300
Tento typ motoru nemá torzní (tlakový) snímač. Je vybaven pouze integrovaným senzorem otáček, který vyhodnocuje signály šlapání a otáček ze středové osy motoru. Díky absenci torzního snímače není dávkování výkonu tak plynulé a motor se svým chováním pocitově blíží spíše zadnímu motoru. Jedná se o cenově dostupnější verzi motoru MAXDRIVE s torzním snímačem. Tento typ motoru doporučujeme pro využití ve městě, po silnicích nebo v lehčím terénu.
Bafang Max Drive-M400
Středový motor BAFANG Max Drive M400 má velmi vysoký kroutící moment motoru – až 80 Nm. Motor má snímač šlapání a torzní snímač síly šlapání. Čím větší silou cyklista šlape, tím větší silou motor pomáhá díky inteligentní řídící jednotce, která je integrována do těla motoru.
Bafang – M420
Středový elektromotor Bafang M420 – dříve též známý jako Max Drive – prošel důkladným přepracováním a v obchodech jej nyní najdete pod označením M420. Nabídne výkon 250 wattů, točivý moment 80 newtonmetrů. Tento typ motoru je vybaven torzním (tlakovým ) snímačem, řídící jednotka vyhodnocuje, jakou silou jezdec šlape do pedálů a podle toho reguluje výkon motoru. Od modelu M400 se liší osou s uchycením klik na tisícihran. Softwarově zůstává stejný.
Bafang MaxDrive – M500
Své využití najde především v horských elektrokolech . M500 je vybaven torzním ( tlakovým ) snímačem, řídící jednotka vyhodnocuje, jakou silou jezdec šlape do pedálů a podle toho reguluje výkon motoru. Elektromotor nabídne výkon 250 wattů a točivý moment 95 newtonmetrů. Stejně jako u motoru M 400 a M420, činí maximální rychlost 25 km/h, popřípadě 45 km/h v závislosti na způsobu využití a platných právních předpisech. Motor se vyznačuje plynulým a tichým chodem, hlavně při změně převodů a to i při jízdě do kopce. Motor podporuje snímač řazení (Gear senzor).
Bafang M510 |
Parametry
|
Bafang M410 |
Parametry
|